15 & 16 februari

19 februari 2016 - Amsterdam, Nederland

Nou, m'n laatste blog alweer!

We gaan aan de terug reis beginnen. We hebben een geweldige vakantie gehad, sowieso om de familie weer te zien wat vooral voor m'n vader heel belangrijk was, we hebben veel gezien en veel gedaan. Maar aan alles komt een eind!

We vlogen 's middags dus we konden lekker rustig aan doen 's ochtends. Ome Jopie en tante Hanny hebben ons naar het vliegveld gebracht. We hebben nog even een kopje koffie gedronken en afscheid genomen. We hadden nog tijd om even taxfree te shoppen voordat we het vliegtuig in moesten. Bij de douane ging alles goed, alleen m'n vader werd eruit gepikt en met een ding gecontroleerd op explosieven. Haha! Ze dachten zeker dat hij een bomgordel om had hahaha! Het was een klein stukje naar Maleisië, zo'n 5 uurtjes. Daar hoefden we gelukkig ook maar een uurtje te wachten, dus weer verder in het vliegtuig naar Londen. Dit was wel heel lang hoor, hebben er 14 uur over gedaan. In Londen aangekomen moesten we 2,5 uur wachten, maar we hadden vertraging dus werd het een uurtje langer dat is wel balen, ben je bijna thuis moet je nog een uur langer wachten! Maar goed, uiteindelijk konden we ook hier het vliegtuig in en konden we naar Amsterdam waar ik Jeroen eindelijk weer zou zien want hij zou ons komen ophalen.

In Amsterdam aangekomen landden we natuurlijk op de Polderbaan. Dus het duurde nog even. We hadden gelukkig de koffer al gelijk, stonden daar nog geen 5 minuten te wachten, dat is ook wel eens fijn!

Ik liep snel door de douane en door de deur en zag Jeroen al staan. Staan ineens  Inge, Marco demi en Jill naast hem! Dat was een leuke verrassing! Dat hadden we echt niet verwacht! We waren heel blij om iedereen weer te zien, 5 weken is toch best wel lang! Nu lekker weer naar huis!

1. Christa:
    19 februari 2016
    Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad, maar nog fijner dat jullie, inclusief je vader, weer terug zijn!
    Nog een keer bedankt Karlijn, voor je mooie verhalen en foto's!
  2. Rianne:
    19 februari 2016
    Fijn dat jullie een mooie tijd samen hebben gehad daar! Voor herhaling vatbaar? haha! Misschien een keertje met Jeroen aan de andere kant van Australië backpacken ;)