dinsdag 9 februari

10 februari 2016 - Kelmscott, Australië

Hoi allemaal!
Vandaag is de laatste dag bij Karen en Johnny. We gaan vandaag de camper inleveren. Dus we moeten hem eerst even leeghalen en schoonmaken.
Karen had ontbijt voor ons gemaakt. Spek, eieren, tomaat en bonen in tomaten saus.
Hartstikke lief en lekker, maar ik groei nog een keer dicht hier! Al dat eten is echt niet goed!
Maar goed, na het ontbijt hebben we de camper gedaan. Alle spullen naar ome Jopie gebracht en toen zijn we de camper weg gaan brengen. Dat ging allemaal goed en konden we weer verder.
Karen wist dat er in de buurt een bierbrouwerij moest zitten dus daar zouden we naartoe gaan.
Toen we daar aankwamen bleek hij dicht te zitten. Helaas voor ons dus! Maar gelukkig was er meer te doen. Er was een andere brouwerij waar we heen zijn gegaan. Ik dacht meer bij een bierbrouwerij dat je een rondleiding ofzo krijgt. Maar hier was het meer een restaurant waar je verschillende bieren kunt drinken en je  ziet achter de toonbank de ketels enzo staan. Op zich wel leuk om te zien. We hebben daar even gegeten en wat gedronken en zijn toen naar de chocolade fabriek gegaan.
Hier maken ze Margret River chocolade. Ze hadden ook van alles! En het zag er echt lekker uit. Van achter een glasplaat kon je ook zien hoe het gemaakt werd enzo, en je kon het proeven. Heerlijk! Ik wilde zo graag wat meenemen, maar helaas, we hadden geen koelbox bij ons en aangzien het ruim 45 graden was, smelt die chocolade zodra je buiten bent dus dat is ook zonde!
We zijn verder gegaan naar een ding daar kon je chutney en olijfolie en sauzen en het belangrijkste: chocolade likeur proeven. Smaakte goed allemaal!
Vervolgens gingen we nog naar een wijn brouwerij. Hier hebben we een lekkere fles wijn gedronken, en we kregen nog een soort proeverij. Dat was wel leuk.
Nu terug naar ome Jopie en kijken wat we de laatste week gaan doen!
Doei!

1. Christa:
    10 februari 2016
    Vind je het gek dat je dicht groeit? Ik zie alleen maar foto's met eten....
    Geniet van jullie laatste familieweek! Aftellen maar.....
  2. Rianne:
    10 februari 2016
    Haha! Ja ik krijg ook wel een beetje trek als ik de foto's zo zie.. lijkt meer een culinaire rondreis Australië :p Vergeet niet mooie foto's van de natuur te maken :)
    Veel plezier nog de laatste week! Geniet er nog even van, want voor je het weet zit je hier weer aan een boterham met pindakaas in de kou! Xx
  3. Carla:
    10 februari 2016
    Inderdaad, je kan weer aan het hardlopen Karlijn als je terug bent. En wat Rianne zegt, in vergelijking met waar jullie nu zitten is het hier koud maar vooral ook erg nat. Geniet nog even van de laatste dagen daar. Groetjes.