donderdag 4 februari

6 februari 2016 - Geraldton, Australië

Hallo allemaal!
Vandaag vroeg opgestaan. We gaan op weg naar Northam. Zo'n kleine 500 kilometer rijden. Mn vader wilde hier graag nog even kijken omdat hij hier gewoond heeft en opgegroeid is.
Dus naar ongeveer 5 a 6 uur rijden kwamen we aan in Northam. Nou... We zijn er even doorheen gereden. Dat was ook niet veel. Ik vraag me echt af wat die mensen hier nou allemaal doen. Waarschijnlijk niet veel! We gingen naar een camping ( waar de tom tom al moeite mee had om te vinden! ) en zijn hier een nachtje gebleven.
Op de camping was ook niet veel. We hebben even een rondje gelopen, en ze hadden een soort bush gemaakt, met vogels en een kangaroe. Dat was wel leuk om even te zien.
Morgen gaan we door naar Rockingham, een stad aan de kust een half uurtje van Perth. Mn neefJjohnny en zn vrouw wonen hier, dat is wel gezellig. We hebben ze even gebeld en ze boden ons aan om de camper bij hun op de oprit te zetten. Dan mocht ik op de logeer kamer slapen. Heerlijk! Eindelijk niet meer in die camper maar in een echt bed! Kan niet wachten haha! Tot morgen!

1. Christa:
    6 februari 2016
    Wat een afstanden he......
    Wat zul je lekker slapen,!!