Dinsdag 26 januari

27 januari 2016 - Monkey Mia, Australië

Hallo allemaal!
We zijn nog steeds in Monkey Mia, op het Dolphin Resort. Het is hier erg mooi, maar er is ook niet zo heel veel te doen. Vooral veel maar het zwembad, voor het strand is het ook te heet, de zee is gewoon warm!
Vandaag is het Australia Day, en nationale feestdag hier in Australië.
Hier op het resort hadden ze de hele dag in de bar bier en wijn voor 4 dollar. Dus daar hebben we vanmiddag maar even lui in de stoel gezeten met een glaasje wijn! Heerlijk!
Er lopen hier trouwens 2 emoes rond. Wat een beesten zijn dat. M'n vader vond het een leuk idee om ze een stukje brood te geven. Nou, dat had hij beter niet kunnen doen! Ze jatten zowat je eten van tafel af! En groot dat ze zijn! Ik ben maar snel in de camper gaan zitten haha!
Het is hier gewoon een halve dierentuin, ga ik de was ophangen word ik half aangevallen door een wilde geit hahha! Gekke beesten!
Al met al was het weer een rustig dagje. Morgen nog een dagje hier, en donderdag gaan we verder naar Coral Bay.
Groetjes!!!!

1. Christa:
    27 januari 2016
    Wat zullen jullie renkum straks een wereldstad vinden!!
  2. Rianne:
    27 januari 2016
    Jammer dat er geen foto's meer bij te zien zijn, had die wilde geit wel even willen zien haha! Kalm aan daar met die hitte ;) Geniet lekker van jullie tijd daar, heerlijk dat er niet veel te doen is toch.. voor je het weet zit je weer in het drukke ritme thuis ;)
  3. Esther:
    30 januari 2016
    Geweldig om te lezen hoe jullie genieten !