Maandag 25 januari

27 januari 2016 - Monkey Mia, Australië

Goedemorgen!
Ik ben wat later met m'n blog, maar slecht internet hier. Dat krijg je midden in de outback he!
Vandaag ben ik vroeg op gestaan, want om 7:45 komen hier iedere dag de dolfijnen omdat ze dan vis krijgen.
Ik ben maar eens even gaan kijken. Er stonden al best veel mensen. 2 vrouwen van het resort vertelden een heel verhaal over de dolfijnen, dat ze hier elke dag 's ochtend kwamen eten en dat ze meestal dan weer verder de zee in gingen. Er waren er 6 vandaag. 1 kwam echt heel dichtbij en de andere bleven iets verder weg. Die sprongen in de lucht enzo, heel leuk, maar zie dat maar eens op de foto te krijgen! Je mocht wel een stukje de zee in zodat ze dan langs je konden zwemmen. Bij mij kwamen ze natuurlijk niet, want naast me stond een vervelend kind die aan het schreeuwen en herrie aan het maken was. Heb ik weer haha! Er kwamen nog 2 mensen met emmertjes met vis en er werden wat mensen uit het publiek gekozen en die mochten dan een visje aan de dolfijn voeren. Wel leuk om te zien. Verder hebben we vandaag niet veel gedaan. Lekker in de zon gezeten, en veel in de schaduw, want het is echt bloedheet. Over de 40 graden.
M'n vader is aan het eind van de middag nog even gaan vissen, zonder resultaat, helaas geen vis op de bbq vandaag!
'S avonds zijn wel lekker uit eten geweest hier op het resort. En wat hebben we gegeten: kangaroe! En het was heerlijk!
Morgen is het Australia Day, een nationale feestdag. Ben benieuwd wat dat weer is!
Tot morgen!

1. Renee:
    27 januari 2016
    Haha slecht internet midden in de outback? Je zit aan zee!! Dat is geen outback, haha!! Kan nog veeeel erger ;-)
    Leuk die dolfijnen he, ik vind ze van dichtbij toch best groot.
    Hebben jullie al eens iemand leuke foto's van jullie drieen samen laten maken? Wel doen hoor, je bent er maar 1 keer!
    Geniet ervan.
    En morgen: HAPPY AUSTRALIA DAY!!