Zondag 24 januari

24 januari 2016 - Monkey Mia, Australië

Hoi allemaal!
Vanmorgen wakker geworden in Shark Bay. Ook dit bleek een dorpje van niks, dus zijn we even een stukje verder gereden naar Monkey Mia. Dat zag er mooi uit! Een heel resort met huisjes en een camping aan een hagel wit strand, met restaurant, een bar, winkel enz. Eindelijk! Haha! Nadat we hier even rondgekeken hadden en wat hadden gedronken hebben we een mooi plekje op de camping uitgezocht.
De emoes lopen hier gewoon los op de camping! En de dolfijnen zie je in de zee zwemmen, die zwemmen gewoon naast je!
Het was vandaag wel bloedheet, over de 40 graden. Dus we hebben vanmiddag lekker even bij het zwembad gelegen, en aan het eind van de middag zijn m'n vader en ik gaan vissen.
Op het strand liepen heel veel pelikanen, ook heel leuk om te zien.
We hadden gelijk al wat kleine visjes gevangen. En als laatste had m'n vader een hele grote. Dit bleek een gitaar vis te zijn. ( ik heb het even gegoogled!) een kruising tussen een rog en een haai. Helaas had ik natuurlijk het fototoestel niet bij me. Zal je altijd zien! We blijven hier in ieder geval nog tot donderdag. Dus we hebben nog lekker een paar dagen hier!
Tot morgen!

Ps: de foto's moeten jullie even te goed houden, uploaden lukt niet, slecht internet!

1. Renee:
    Klinkt weer heerlijk!!
  2. Christa:
    24 januari 2016
    Een heerlijk plekje dus! En die vis.......dat zal wel "visserslatijn" zijn, of nie?
  3. Carla:
    24 januari 2016
    Dit klinkt mij beter in de oren, ben benieuwd hoe het zwemmen met de " wilde" dolfijnen was. Wel toevallig dat je net het fototoestel niet bij je had met die grote vis, we zullen het maar geloven! Geniet er nog lekker van allemaal.
  4. Leo:
    26 januari 2016
    ik hoop dat de gitaar vis goed gesmaakt heeft:)