dinsdag 2 februari

4 februari 2016 - Geraldton, Australië

Hoi allemaal
Vandaag een rustige dag gehad.
We moesten vanmiddag even met de camper naar de garage omdat hij te veel benzine verbruikt ofzo. Die garage was gelukkig dichtbij dus we waren er zo.
We moesten de camper daar even achter laten en de man van de garage bracht ons even naar de stad, zodat we daar wat konden rond lopen. Maar ja, daar waren we al geweest, en alle winkels hadden we al wel gezien, maar dat maakt niet uit!
Na wat door de stad gestruind te hebben zijn we maar even wat gaan eten bij de mac haha! Daar hadden ze iets nieuws, op een touchscreen je eigen hamburger samen stellen. Nou dat wilde mn vader wel even proberen! Die kreeg me een hamburger! Maar dat mag ook wel voor een tientje Haha!
Later kwam de man van de garage ons weer ophalen en konden we de camper weer meenemen. Ze hadden niks gevonden, dus dat schoot ook niet op maar goed. We zijn weer terug gegaan naar de camping, hebben daar nog even gezeten. Mn vader is nog even gaan vissen maar dat kon hier niet echt, er zat heel veel zeewier in het water. We moesten alweer vroeg naar binnen want het ging weer heel hard waaien.
Morgen weer een dag! Doei!!!