Maandag 1 februari

2 februari 2016 - Geraldton, Australië

Goedemorgen allemaal!

Vandaag heb ik maar eens even opgezocht wat er hier in Geraldton allemaal te doen is. (Lekker op tijd!)

Het was 's ochtends nog wel een beetje koud en er stond veel wind, maar tegen de middag klaarde het gelukkig weer een beetje op.

Hier vlakbij zit een wildlife farm, dus we besloten daar even heen te rijden. Ik vond het een beetje op een uit de hand gelopen kinderboerderij lijken maar het was wel heel leuk! Bij binnenkomst stonden er al bakken met slangen enzo, en we kregen een zakje voer om aan de dieren te geven. Er zaten allemaal verschillende vogels en papegaaien. Er stonden kamelen, paarden en heel veel kangaroes! Die hadden het al gelijk in de gaten want ze huppelden allemaal naar het hek toe waar je ze kon aaien en kon voeren. Wel voorzichtig, ze hadden best scherpe tanden en ze zouden zowat gaan vechten om erbij te komen! Maar het was wel heel leuk! Verder in het park zaten nog dingo's, nog meer slangen, schapen, emoes, struisvogels en krokodillen. Een kleine en een hele grote! We hebben nog wat rondgewandeld, en die vrouw van 'het park' vertelde ook dat ze een soort opvang waren voor de dieren. Het was wel heel leuk om hier even te kijken, en natuurlijk om de kangaroes te voeren en te aaien!

Na het park zijn we doorgereden naar de stad. Er bleek nog een winkelcentrum te zitten waar we even rondgelopen hebben. Het was ook al weer zo laat, dus hebben we lekker fish & chips gehaald en zijn we weer terug naar de camping gereden. Daar aangekomen ging het weer heel erg hard waaien dus zijn we de rest van de avond maar weer binnen gebleven.

Tot morgen!

1. Christa:
    2 februari 2016
    Toch nog winkels dus. Is die regen niet ff lekker na al die hitte?? De laatste week gaan jullie alweer in! Voor je het weet zijn jullie weer in Heelsum City!! Groetjes.
  2. Christa:
    2 februari 2016
    Uhm.....sorry.....2 weken moet het zijn.....kan niet tellen... :(
  3. Inge:
    3 februari 2016
    Nou, ook vandaag weer heel veel wind hoorde ik! Leuk om jullie verhalen te lezen! Hier is niets bijzonders te gebeurd dus geen nieuws! ;) over 2 weken heb je alweer de eerste nacht in je eigen bedje gelegen! Xxx