Zondag 31 januari

2 februari 2016 - Geraldton, Australië

G'day mate!

Vandaag zijn we in Geraldton. Na het ontbijt zeiden ze bij de receptie van de camping dat er makt was in het stadje. Nou, daar zijn we natuurlijk even wezen kijken! Het was mooi weer, lekker warm weer.

De markt was niet heel groot, meer een soort braderie met zelf gemaakte dingen enzo. Er stonden zelfs hokjes met kippen, ganzen en eenden. Zielig! Er stond ook een man met puppies.

Na de markt zijn we even doorgelopen naar de stad zelf, daar hadden we s'avonds al wat leuke winkeltjes met souvenirs gezien. Dus konden we even shoppen!

We moesten ook nog boodschappen doen dus ook gelijk even door naar de supermarkt, die zijn zo lekker groot hier!

Na de boodschappen weer terug naar de camping. Ik ben met m'n vader even naar het strand gelopen, daar zaten wat mensen te vissen. We zagen vanaf het strand ineens een hele donkere lucht aan komen, en het begon heel erg hard te waaien, dus we zijn maar snel terug gelopen naar de camper. Dat was maar goed ook! Het begon te regenen en het waaide echt heel hard. Er stonden mensen tegenover ons met een vouwwagen die helemaal uit elkaar waaide, maar die man wilde geen hulp, nou dan niet! Helaas bleef het weer zo tot 's avonds, dus hebben we in de camper maar een beetje tv gekeken. Ja je moet wat he! Hopen dat het morgen beter weer is!