vrijdag 29 januari

31 januari 2016 - Coral Bay, Australië

Hoi allemaal!
Vandaag wakker geworden in Coral Bay.
Het is hier echt prachtig!
Na het ontbijt zijn we even naar de winkels gelopen. Dat was niet heel veel bijzonders, en vooral heel erg duur!
Er zat een een zaakje waar je excursies kon boeken. Ik had er al over gelezen, dat je dan met een boot mee kon om te snorkelen, zwemmen met manta roggen, schildpadden enz. Dat leek me wel leuk! Dus hebben we even geïnformeerd... 1, 5 uur met een boot mee voor 200 euro per persoon! Volgens mij zijn ze hier niet helemaal goed ofzo! Dat hebben we dus maar niet gedaan.
We zijn lekker zelf naar het strand gegaan en hebben daar even lekker gezeten. Is echt jammer dat alles hier zo duur is.
Ik heb tussen de middag nog lekker een paar intkvis ringen gebakken op de bbq, heerlijk!
Toen kwam er een man van de camping langs. Hij zei als je even een stukje daarheen loopt, er zit een kangaroe te eten. Eindelijk! !!!!!! Wel een hele magere, maar we hebben er een gezien! En toen we 's avonds buiten zaten kwamen er weer 2 voorbij huppelen! Hoe leuk is dat haha!
De bedoeling was dat we nog door zouden rijden naar Exmouth, maar daar bleek het weer slecht te zijn. Cyclonen enzo. Kunnen we beter maar niet doen!
We hebben besloten om morgen (zaterdag) weer naar beneden te rijden richting Perth. Even kijken hoe ver we komen.
Ik hou jullie op de hoogte! Xxx

1. Renee:
    31 januari 2016
    En dan eindelijk een vis gevangen voor op de bbq!! Hoop dat ie lekker was ;-)
    Jullie hebben nu wel een heel stuk australie gezien, is het er een beetje zoals je verwacht had?
    Ja die excursies waren in 2004 ook al zo duur, ik wilde in exmouth met walvishaaien zwemmen gaan zwemmen, dat was toen al 300 dollar!
    Vlieg je ook nog een weekje naar Sydney Karlijn? Weekje in een hostel, Sydney is zoo mooi! Moet je eigenlijk gedaan hebben!! ;-p
  2. Christa:
    31 januari 2016
    Kilometervreters zijn jullie! Nog maar 2 weken en jullie avontuur zit er al weer op! Time flies........
  3. Christa:
    31 januari 2016
    En Jeff......die hoed staat je geweldig!
  4. Jacobsen:
    31 januari 2016
    Ja nog 2 weken! Zitten nu binnen want het stormt hier... En renee, het enige vliegtuig waar ik nog mee ga is lekker naar huis! Is lang hoor, 5 weken!
  5. Inge:
    31 januari 2016
    Nou zeg dat karlijn, lang zat geweest zo! Haha! Mooie foto's weer!! Ga maar snel weer terug naar Perth ja, weg bij die enge weersomstandigheden! We bellen snel weer! Xxx
  6. Rossin:
    Hoi Karlijn,
    Geniten Lekker met jou familie en de hele Australië.!!!!!!!!!