zaterdag 6 februari

8 februari 2016 - Rockingham, Australië

Hallo allemaal!
Vandaag bij Karen en Johnny gelogeerd! Heel gezellig!
We gaan vandaag naar pinguïn eiland. Eerst heeft Johnny een 'big breakfast' voor ons gemaakt. Worstjes, spek en eieren! Heerlijk! Chris kwam ook ontbijten, die ging vandaag ook mee.
Het was maar een klein stukje rijden, dus we waren er zo. Het was wel heel warm, maar we konden toch het water in.
Daar aangekomen was er ook een ferry die heen en weer naar het eiland ging, maar dat was best duur. Naar het eiland toe was er in het water een zandbank, je stond dan ongeveer tot je middel in het water en zo kon je er ook naartoe. Dat hebben wij gedaan. Was nog best een stukje, denk iets van 1, 5 km ofzo. Maar het was wel leuk. Alleen de laatste keer dat zij het hadden gedaan werden ze gewaarschuwd dat er haaien gezien waren, dus daar zat ik niet zo op te wachten! Maar gelukkig is alles goed gegaan!
Op het eiland aangekomen moesten we een stukje naar boven lopen, daar waren de pinguïns. Ze gingen ze net voeren dus waren we mooi op tijd. Ze waren wel heel klein. Maar wel heel grappig haha! Later kregen we ook nog een pinguïn van 8 weken oud te zien. Die was wel heel schattig.
We zijn nog over het eiland gelopen en even lekker gezeten en wat gedronken en we zijn weer terug gegaan. Ja ook nu weer door het water!
Thuis bij Karen en Johnny hebben we nog wat gedronken en gegeten. Karen nam mn moeder en mij mee naar het winkel centrum. Die was wel groot. Bij de dierenwinkel lagen allemaal kleine puppy's in de etalage.
Mn vader en Jonnhy waren even wezen snorkelen. Dus toen we terug kwamen hadden ze hele verhalen, ze hadden krabben gevangen. Dat mag officieel niet, maar Johnny had er een paar gevangen. Hij had zn armen ook goed kapot, die krabben bijten heel hard!
Nadat we allemaal even gedoucht hadden zijn we naar de boulevard gelopen en hebben heerlijk bij de thai gegeten.
Het was weer een heerlijke maar vermoeiende dag vandaag! Tot morgen!