zondag 7 februari

8 februari 2016 - Rockingham, Australië

Goedemorgen!
Vandaag weer een drukke dag! Johnny had weer ontbijt voor ons gemaakt. Eieren, bacon, worstjes, en spaghetti op toast haha!
We gaan met de hele familie naar het strand. De dochters van Johnny en Karen met hun kinderen gaan ook mee. Een drukke boel!
We zijn naar Peron Point gegaan. Een mooi strand, waar ook de honden mochten komen en waar je kan snorkelen enz.
De kajaks waren ook mee dus we konden vanalles doen.
Na een paar uur zijn we weer gegaan. Alle kleintjes moesten naar bed, en het werd ook wel heel warm. Johnny vroeg of ik met karen de kajaks naar huis wilde varen. Nou prima! Wat een stuk was dat! Ik denk dat het wel 10 km was! Een goede workout! Toen we eindelijk thuis waren stond de wijn al koud! Johnny was al bezig met de krabben te koken. Die konden we lekker opeten zo! Wel een geknoei maar het was heerlijk! Johnny had ook nog crayfish en Ron kwam ook nog, die nam nog wat worstjes mee. Dus we hebben genoeg gegeten! Later kwam de rest van de familie nog met alle kindjes, het was heel gezellig! We zijn nog even mn zn allen naar het strand gelopen, en later hebben we fish en chips gehaald. Het was een hele leuke dag vandaag! Tot morgen! Nog een weekje te gaan!