dinsdag 19 januari

19 januari 2016 - Kelmscott, Australië

Hoi allemaal!
Eerst wil ik even zeggen dat we alle reacties heel erg leuk vinden! Dankjewel daarvoor!

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan.
Mn vader is al vroeg met ome Jopie de camper op gaan halen, dit was nog een stukje rijden. Mn moeder en ik zijn bij tante Hanny gebleven. Het was niet zo'n mooie dag vandaag. Bewolkt, en regen en onweer. We hebben zelfs hagel gehad vanmiddag!
Na een paar uur kwamen mijn vader en ome Jopie terug met de camper. Wat een ding! Echt heel groot! Het rijden ging mn vader gelukkig goed af.
Nadat we even lekker gegeten hadden, ome Jopie had speciaal voor ons een Australische pie meegenomen, een soort taartje met een soort hachee erin, erg lekker, zijn we naar Coles gegaan om boodschappen te doen. De winkels zijn hier ook allemaal erg groot!
We hadden gelukkig een lijstje gemaakt, want ja, wat heb je allemaal nodig in die camper. Veel te veel natuurlijk haha!
Na het boodschappen doen moesten we nog even langs het postkantoor, mn vader wil kijken of hij zijn Australische paspoort nog kan krijgen zijn we weer naar huis gereden.
Al met al was het een lekker rustig dagje, en het was toch slecht weer.
Morgen het volgende avontuur, dan gaan we met de camper op pad richting Cervantes en de pinackles. Tot morgen!

1. Inge:
    19 januari 2016
    Leuk!! Alles ingeladen en klaar voor vertrek? Heerlijk om ook 3 weekjes te touren! Super leuk om steeds de verhalen weer te lezen, kijk er elke keer weer naar uit! Ga nu even alle foto's bekijken! Xxx
  2. Christa:
    19 januari 2016
    Geniet maar even van de regen, koelt lekker af zo'n dagje. En dan morgen......in de camper de boel verkennen!
  3. Carla:
    Hallo allemaal,
    Lekker even zo'n dagje even rustig aan doen. Eindelijk wat foto's waar Helma ook op staat, dacht al dat ze er niet bij was. Ben benieuwd naar de ervaringen met de camper. Veel plezier verder en we horen de verhalen wel weer!
  4. Rianne:
    19 januari 2016
    Zie je wel Karlijn, het begint met het regelen van zijn paspoort.. ;)
  5. Wil:
    20 januari 2016
    Hallo . lekker met de camper op pad !! Heb. De foto's gezien

en leuk hoor...kijk uit naar de volgende foto's