woensdag 20 januari

21 januari 2016 - Jurien Bay, Australië

Goedemorgen!
Nadat mn vader gister morgen eerst met ome Jopie naar Perth is geweest om zijn Australische paspoort te regelen konden we dan eindelijk met de camper op pad.
We zijn over de Indian Ocean Road gereden. Een rechte weg door de bush en in de verte zag je de zee. Heel mooi. Na ongeveer 2, 5 uur kwamen we bij de Pinackles. Kalkstenen die in een soort woestijn staan. Wel mooi om te zien. We hebben daar een beetje rondgereden, staan er ineens een paar emoe's voor je neus! De bedoeling was om door te rijden naar Geralton, maar volgens de Tom Tom zouden we daar pas om 8 uur savonds zijn, tja, dat is wel een beetje laat. Dus zijn we naar Jurien Bay gereden en hebben we daar een camping gezocht. Het dorpje was niet veel bijzonders, en de winkels die er zaten zaten allemaal dicht. De camping was wel netjes en schoon dus dat was wel fijn.
Het lag ook mooi aan de oceaan.
We zijn even een stukje gaan lopen, en kwamen bij een fish en chips tent. Nadat we 45 minuten !!!!! Moesten wachten kregen we allemaal een krant met fish en chips. En veel dat het was!!!! Maar wel heel erg lekker!
We zijn langs het strand nog even terug gelopen, er zaten heel veel mensen te vissen.
Bij de camper hebben we nog even wat gedronken en zijn naar bed gegaan. De volgende ochtend moeten we op tijd vertrekken richting Geralton, waar er hoop ik wat meer te beleven is. S'nachts heeft het nog geregend en het was best fris. Ik dacht dat het hier in deze tijd altijd bloedheet was!