donderdag 21 januari

21 januari 2016 - Geraldton, Australië

Hoi allemaal!
Vanmorgen vroeg vertrokken uit Jurien Bay. Op weg naar Geraldton.
Het was ongeveer 3 uurtjes rijden. Onderweg was er genoeg te zien.
Blijft mooi die lange weg en de bush en dan de zee op de achtergrond. We zijn onderweg nog even gestopt om een beetje rond te kijken. Er staan dan gewoon in the middle of nowhere ijzeren huisjes waar dan mensen wonen aan het strand. Ja, je moet er van houden.
Na een kopje koffie, een sigaretje en een paar foto's konden we verder richting Geraldton.
Toen we door het stadje heen reden zag het er wel gezellig uit. Maar we moesten natuurlijk een camping vinden, en ja die liggen niet in de stad zelf. We staan nu op een camping aan het strand, maar daar is ook alles mee gezegd. Op de plattegrond stond dat er iets verderop een winkelcentrum zou zitten, dus daar zijn we maar even heen gelopen. Dit bleek gewoon een grote supermarkt te zijn, dus hebben we maar wat boodschapjes mee genomen. We zijn nog even over het strand gelopen, ook hier was het uitgestorven.
Gelukkig staat onze camper tegen over de bbq dus mn vader heeft zich daarop kunnen uitleven! Morgen gaan we met de camper naar de stad. Ben benieuwd! De mensen zijn hier wel ontzettend aardig, en hebben gelijk hele verhalen.
Toen we net aankwamen had mn vader al gelijk een of andere bier drinkende hillbilly op visite en een andere man kwam even vertellen dat hij was wezen vissen en een haai en een andere vis had gevangen met alle foto's erbij. Nou, leuk hahha!
Morgen horen jullie hoe het in de stad was, en zaterdag vertrekken we naar Kalbarri national park.
Groetjes!

1. Renee:
    21 januari 2016
    Ja je komt de meest vreemde figuren tegen onderweg! Wel leuk dat je zoveel aanspraak hebt he? Maar de camper is dus goed bevallen?! Veel plezier verder!! Xx