vrijdag 22 januari

23 januari 2016 - Geraldton, Australië

Hoi allemaal!
Vandaag nog een dagje in Geraldton.
Na het ontbijt, we hebben lekker buiten gegeten, het was eindelijk lekker warm en weinig wind, zijn we even naar het centrum van Geraldton gereden. De camping was er toch nog wel een stukje vanaf.
We hebben even wat rondgelopen, naar het winkel centrum geweest en langs het strand gelopen. Het is wel jammer dat ze hier geen boulevard ofzo hebben. Na wat boodschapjes gedaan te hebben bij Woolworths zijn we weer terug naar de camping gegaan. We hebben even een Australische pie gegeten, erg lekker!
Mn vader ging de vishengels even in orde maken, inktvisje eraan als aas en we zijn even bij de zee gaan vissen. Viel dat even tegen! Op het strand stond zo erg veel wind! En er lag zoveel zeewier in de zee dat we na 5 minuten de lijn al kwijt waren. Nou laat maar zitten dan, volgende keer beter!
We hebben bij de camper nog even lekker in het zonnetje gezeten, wat gegeten en gedronken en op tijd naar bed. Een rustig dagje. Morgen rijden we weer verder!