vrijdag 15 januari

15 januari 2016 - Kelmscott, Australië

Hello mate!
Vandaag een rustige dag gehad.
We moesten op tijd opstaan om Reintje, de zus van mijn vader op te halen van het vliegveld. Ze is voor 2 dagen overgekomen om ons te zien. Ik had haar nog nooit gezien, en voor mijn vader was het 30 jaar geleden. Dat was dus wel bijzonder.
Helaas had ze iets van 3 uur vertraging, dus hoefden we pas om 2 uur naar het vliegveld.
Daar aangekomen hebben we maar heel even hoeven wachten voordat ze geland was, en toen kwam ze eindelijk van de roltrap af, door de deuren heen. Mijn vader en Reintje vlogen elkaar in de armen, en zelfs mijn vader hield het niet droog. . Nou en de meeste kennen hem wel. ..! Dat was wel even een hello goodbye momentje! Maar wat een lieve vrouw is het!
We zijn weer lekker naar huis gereden, en ze hebben met zn allen de hele middag aan tafel zitten kletsen, herinneringen ophalen enz. Voor mij dus een rustig middagje in de zon en onder de veranda met een boek. Heerlijk!
Rond 18 uur kwam ook mijn neef Chris met zijn gezin, en we gingen met z'n alle uit eten, bij je raad het nooit: de Chinees!
De koelboxen werden met bier en wijn gevuld, wij hadden echt geen idee waarom. Als je hier uit eten gaat is het dus heel normaal om je eigen drinken mee te nemen... Okee daar stonden we even van te kijken! Maar goed, we hebben heerlijk gegeten met zn allen.
Bij ome jopie hebben we nog even wat gedronken, en Reintje kwam aan met allemaal kadootjes. Zo lief! Ze had voor mij een mooi setje met oorbellen en een ketting. Echt heel erg lief. Van Chris kreeg ik nog een echte Australische hoed, dat kwam straks goed van pasvoor de vliegen zei hij.... Nou ik ben benieuwd!
Morgen weer op tijd op, want we worden om 11 uur verwacht in Bellpark waar we met de hele familie gaan picknicken. Dat schijnt geloof ik een hele happening te zijn. We gaan het meemaken! Het engels van mn moeder word ook al steeds beter, ze begint zelfs al in het Engels tegen ons te praten!
Tot morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Christa:
    15 januari 2016
    Echt Hello - Goodbye ja! Nog een paar dagen en dan uitrusten van een emotionele 1e week! Gr
  2. Inge:
    15 januari 2016
    Wat een mooie dag weer voor jullie! En wat een mooie foto van ome Jeff met zijn zus! Ben nu alweer benieuwd naar het verhaal van morgen! :) xxxxx
  3. Susanne Ten Bhömer:
    15 januari 2016
    Leuk om allemaal te lezen, wat een mooie momenten voor Jeff. Geniet er lekker van groetjes daar xxx
  4. Fiep:
    15 januari 2016
    Alles bijelkaar lijkt het me allemaal heel indrukwekkend, het land de familie en gaat zo maar door (zegt Jeff altijd). Maar niet teveel schrijven er moet nog wel wat te vertellen overblijven. Spreek (app) je snel weer.
  5. Carla:
    16 januari 2016
    Nou wat een mooie dag weer voor jullie en mooi geschreven Karlijn! Trouwens wat een gave hoed zeg, die past mij beter hoor!!! Geniet er van samen. X