zondag 17 januari

17 januari 2016 - Perth, Australië

Hoi allemaal!
Vandaag een rustige dag gehad.
We hebben vanmorgen heerlijk ontbeten met steak en eggs!
Nou, dat vult wel even! Tante Reintje vond dat mijn vader nodig zijn haren geknipt moesten worden, dus de schaar werd gepakt en hij moest gaan zitten! Daarna lekker rustig koffie gedronken en zijn we naar het winkelcentrum gegaan. Dit was een redelijk groot winkelcentrum maar die anderen zijn nog groter heb ik begrepen. Dus daar moeten we ook nog maar even gaan kijken!
De winkels hier waren niet heel bijzonder, en ook nog best duur, dus hebben niet echt wat gekocht.
En we moesten even naar Woolworths, dat is een supermarkt maar die verkopen sigaretten. Ja we moesten ze toch een keer kopen. 22 euro voor een pakje JPS met 40 sigaretten. Tja, das best duur! Het scheelt dat we niet veel roken hier, want dat doet bijna niemand.
Na het winkelcentrum zijn we nog even naar Wireless Hill gereden waar je een mooi uitzicht had over Perth en de Swanriver.
Daar even rondgelopen en toen hebben we tante Hanny opgehaald want we zouden uit eten gaan. We hebben een heerlijke pizza op in Victoria park in Perth. En dit was ook wer BYO B(bring your own) dus je eigen drinken meenemen.
Na het eten zijn we doorgereden naar mijn neef Chris en zijn familie om daar even wat te drinken, en ik heb natuurlijk even gebruik gemaakt van de wifi!! Dus er staan nu wat meer foto's op!
Morgen gaan we varen met Johnny dus dat gaat ook een lange dag worden..
Hier gaan we naar bed. Slaap lekker!

1. Christa:
    17 januari 2016
    Een rustig dagje zeg je......valt wel mee volgens mij.
    Vraag of tante Reintje het borsthaar van je vader ook meteen knipt..;))
    En gelukkig een foto van Helma! Leuk hoor!
    Veel plezier allemaal op de boot. Gr.
  2. Elly Veenendaal:
    18 januari 2016
    Nou ik lees het al jullie vermaken je prima wat een mooi land doe iedereen de groeten en ik blijf volgen zo leuk